Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ulmerkotte
1 st V60 D4 ( VEA) Momentum Business Edition II :) Tillägg, VOC, Tonade rutor,Elutag i bagaget, Lastrumsmatta, Drag!
Lite frustrerad bara att det inte går att göra konto på " Min Volvo".. "Det finns ingen bil med de angivna värdena" ?:-/ , men det kanske tar en tid innan det går?
Användarvisningsbild
av ortus
Ulmerkotte skrev:1 st V60 D4 ( VEA) Momentum Business Edition II :) Tillägg, VOC, Tonade rutor,Elutag i bagaget, Lastrumsmatta, Drag!
Lite frustrerad bara att det inte går att göra konto på " Min Volvo".. "Det finns ingen bil med de angivna värdena" ?:-/ , men det kanske tar en tid innan det går?
Grattis! Blir nog skitbra :)
Det tog några dagar innan jag fick tillgång till Min Volvo så håll ut :)
av Ulmerkotte
ortus skrev:
Ulmerkotte skrev:1 st V60 D4 ( VEA) Momentum Business Edition II :) Tillägg, VOC, Tonade rutor,Elutag i bagaget, Lastrumsmatta, Drag!
Det tog några dagar innan jag fick tillgång till Min Volvo så håll ut :)
"DITT KONTO HAR SKAPATS"..YES! :)
Edit: Så va det det här med välkomstmail!
av Trex
Beställde en S60 D5 Momentum Business Edition med tillägg klimat paketet igår.
Vad för uppgifter använde du på Min Volvo, Kundorder?

Edit: Framgick klart och tydligt vid skapande av nytt konto vilka uppgifter som behövdes. Trodde inte man kunde skapa konto utan reg-nummer.
av Ulmerkotte
Trex skrev:Beställde en S60 D5 Momentum Business Edition med tillägg klimat paketet igår.
Vad för uppgifter använde du på Min Volvo, Kundorder?

Edit: Framgick klart och tydligt vid skapande av nytt konto vilka uppgifter som behövdes. Trodde inte man kunde skapa konto utan reg-nummer.
Ja, du svarade ju själv på frågan! :wink: .. Det står inget om vilken dag mailet ska komma! ??:-/ Har du lyckats både regga och få mail?
Grattis till beställningen förresten!
av Trex
Nej, beställde den sent i går (fredag) så man får nog försöka i nästa vecka först.
Får hoppas att man blir lika nöjd med denna som man var med förgående S60 som jag hade innan V70.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Gratulerar till er båda! Jag ska beställa ny bil inom kort också. Förmodligen en S60....eller XC70....eller XC60....beslutsångest! :roll:

Vad har ni fått för prel. leveranstid?
av Ulmerkotte
XC90_Executive skrev:Gratulerar till er båda! Jag ska beställa ny bil inom kort också. Förmodligen en S60....eller XC70....eller XC60....beslutsångest! :roll:

Januari nämndes först, sen December.. nånstans där ligger det väl!
av S80V8AWD
XC90_Executive skrev:Gratulerar till er båda! Jag ska beställa ny bil inom kort också. Förmodligen en S60....eller XC70....eller XC60....beslutsångest! :roll:

Angenäm beslutångest dock ;) vad går tankarna angående motorvalet? Passa på att få en sexa när det fortfarande är möjligt, eller kan du tänka dej fwd?
Bränsleledning Volvo 240

Kommer besiktningen ha synpunkter på brä[…]

Hej Passar XC70- fälgar från samma &ari[…]

Har fått id numret till Bränle regulato[…]

Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]