Moderator: Moderatorer

Frm: Jag var sjukt sugen, tills jag såg att det är sportratten och inte R-designen då den inte har R-designloggan på sig. :D Funderade på att slå till iallafall men misstänkte att jag skulle få mothugg från andra som prompt påpekar att min bil inte är en R-design då jag inte har rätta inredningen blablabla. ;) Men riktigt bra pris var det!
bytt kylaren på 855:an o skulle bra gärna vilja ha ett allvarligt snack me den pappskallen som kom på att sätta en fjolligt rund pressnitmutter till bultarna som håller kylaren :evil: :evil: :evil: nåja lite svordomsramsor lite borrande o genomgående rostfri bult me brickor o rostfri nylock mutter så sitter nu utbyteskylen på sin plats
Användarvisningsbild
av Frrla
darkien skrev:bytt kylaren på 855:an o skulle bra gärna vilja ha ett allvarligt snack me den pappskallen som kom på att sätta en fjolligt rund pressnitmutter till bultarna som håller kylaren :evil: :evil: :evil: nåja lite svordomsramsor lite borrande o genomgående rostfri bult me brickor o rostfri nylock mutter så sitter nu utbyteskylen på sin plats
De måste va en speciell typ av människor som gör sånna där slarviga jobb. Varför inte bara göra det riktigt på en gång liksom :)
Användarvisningsbild
av Rude
Första inlägget på forumet får bli här känner jag.

Igår hämtade jag nämligen ut en knallgul Volvo C30 D2 R-Design -12 från handlarn. Idag har jag således tankat pärlan, fyllt på spolarvätska samt konsulterat instruktionsboken ungefär varenda gång jag ska göra nån inställning.
Grattis och välkommen! :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Rude skrev:Första inlägget på forumet får bli här känner jag.

Igår hämtade jag nämligen ut en knallgul Volvo C30 D2 R-Design -12 från handlarn. Idag har jag således tankat pärlan, fyllt på spolarvätska samt konsulterat instruktionsboken ungefär varenda gång jag ska göra nån inställning.
Välkommen till rätt sida Rude ;-)
Idag har jag tvättat pärlan och gnuggat in sån där "nanoskydd" på framrutan så vatten och is inte fastnar. Sen drog jag av ett batteri bilder också och la upp i garage-tråden. :)
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 3&start=90
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 1912

Är det någon som vet vilken BT version […]

Går det att demontera turbon utan att monter[…]

Får gratulera!! Vad hade du för milta[…]

Gissar att det är en slags "karantä[…]