Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Med denna konfiguration, blir det för mörkt i kupén? Jag provade en V60 med samma konfiguration och det kändes annorlunda och lite sportigt. Vad har ni för erfarenhet? Kommer främst att ha barn i baksätet.

Jag är sugen på det, men vågar jag?
Det ser absolut jättesnygg utan. Min undran är bara om det inte blir för mörkt och dystert i bilen, speciellt ihop med svart inredning i övrigt och tonade rutor...inte ljust och rymligt liksom. Svårt att förklara.

Men ni har nästan övertygat mig :)
Senast redigerad av 1 PFA, redigerad totalt 0 gånger.
Panoramatak!!! Så blir det luftigt ändå.... ofattbart att det inte finns till V60 :shock:
Det är blir inte så farligt mörkt som man kan tro, gick från helljus xc60 invändigt till helmörk s60 invändigt och mycket toning på bakrutorna på s60in visst det blev mörkare, men jag tycker det funkar bra ändå. Även om man saknar den ljusa inredningen ibland. :)
Panoramataket ja...den tanken har naturligtvis slagit mig :) Det är ju bara så förbenat mycket pengar. 13.000 kr alt. + 17.000 kr om man uppgraderar från BE till BE PRO. Vad ska man då satsa på? Är BE PRO prisvärt?

Hur smart är det egentligen att välja helsvart och att välja till panoramataket för att få mer ljus i kupén :) Men visst...det finns ju andra trevliga aspekter med ett panoramatak.
PFA skrev:Panoramataket ja...den tanken har naturligtvis slagit mig :) Det är ju bara så förbenat mycket pengar. 13.000 kr alt. + 17.000 kr om man uppgraderar från BE till BE PRO. Vad ska man då satsa på? Är BE PRO prisvärt?

Hur smart är det egentligen att välja helsvart och att välja till panoramataket för att få mer ljus i kupén :) Men visst...det finns ju andra trevliga aspekter med ett panoramatak.
Löser det på ett enkelt sätt. Slår till på BE PRO...
DEFA Power

Hej, har sökt men inte hittat. Har ni kolla p[…]

OK, jag hittade ett schema jag kunde ladda ner och[…]

Tvättat! Dock är den nog smutsig vid hem[…]

Som titeln lyder, Köpa v60 "VEA" […]