Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ulmerkotte
FBeckius skrev:Va precis på Upplands motor och de kunde inte ge offert på nya motorn.
Min handlare (Nybergs), blev väl lite förvånad själv när han fick fram den i datorn i fredags, jag fick ett pris!
av FBeckius
Ulmerkotte skrev:
FBeckius skrev:Va precis på Upplands motor och de kunde inte ge offert på nya motorn.
Min handlare (Nybergs), blev väl lite förvånad själv när han fick fram den i datorn i fredags, jag fick ett pris!
Vad va listpriset och vad ingick i nya business II?
av PFA
Så en VEA D4 ökar 5000, precis som media rapporterat. Hur bytbil.com lyckas offentliggöra de här priserna innan Volvo gör det kan man ju fundera på. Någon som vet hur det fungerar?
av Ulmerkotte
FBeckius skrev:
Ulmerkotte skrev:
Vad va listpriset och vad ingick i nya business II?
"Volvo V60 D4 e S/S Momentum Business E Il Start/Stop funktion, Aluminiumfälg Oden 16, ABL- Aktiva Xenonljus, Audio HP Sensus Connect 7, Parkeringshjälp bak, Digitalt kombiinstrument, Blank list runt sidorutor, Elinfällbara backspeglar, lnteriört stämningsljus, Läderratt Silk Metal ml., Panel Brushed Aluminium, Regnsensor för vindrutan, Tröskelskoning lastrum, Konstantfarthallare, Luftkvalitetssystem CZIP, Låsbara hjulbultar, Bakre mittarmstöd m muggh, City Safety generation 2, DSTC-Antisladdsystem, Däcklagningsats med kompr, Elman/eluppv backspeglar, Elman. Parkeringsbroms, Eluttag fram- och baksäte, Framstolar m WHIPS-system, Isofixfästen ytterpl. bak, Insynsskydd i lastutrymme, Klimatanläggning ECC, Krockgardin IC i takpanel, Krockkudde förar+passager, Larm inkl. Nivåsensor, Nyckelavst. kr-kudde pass, Rails mörkgrå. Sidokrockkuddar fram. Skyddsnät i nylon, Två muggh i mittkons fram, Tillsatsvärmare ej tidur, Miljöklass EUR05, Rattknappar för ljudanl. Diesel 4-cyl 181hk/133kW D4204T5 Manuell 6-växlad M66 Täckt lce vit 614 "

Handlarn Jämförde priserna på Nordic E med gamla D4 och detta paket,det skilde 13000 kr!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 31

Jag funderar om en dragkrok från en V70, s&a[…]

Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]

Jag skulle ta bort minus på batteriet innan

Hjälp med Vida