- lör 05 okt 2013, 10:43
joel80 skrev:Dom började ju bygga motorerna på fabriken för flera veckor sen så det är ju på gång... Som PFA är det ju mycket som ska falla på plats.. :)
PFA skrev:Redan i somras nämnde min säljare att de skulle få information v. 40. Nu har det blivit framflyttat några dagar, kanske en vecka. Jag tror inte vi behöver vara oroliga på så sätt att Volvo har tekniska problem utan det är som med alla produktlanseringar att de har en förmåga att bli lite försenade av olika anledningar. Det är otroligt mycket som ska falla på plats; alltifrån att produkten verkligen ska vara klar och utprovad, intern utbildning/lansering av/till ÅF, marknadsföring, prissättning, web och inte minst en så "enkel" sak som en uppdaterad "Bygg din Volvo".
Men jag håller med, det börjar bli lite frustrerande nu.
Man ser ju inte direkt Apple ställa in sina direktsända lanseringar... Ren oprofessionalism som ligger bakom att man inte klarar att hålla ett datu, De har vetat om planerad "kundlansering" i vecka 40 under mycket lång tid. Ändå klarar de det inte.
Nu är det väl såklart ingen jättegrej och förhoppningsvis är det inget med motorerna eller produktionen utan någon it-konsult som inte hunnit knacka sista koden på hemsidan ännu.. :mrgreen:
Nuvarande bilar: SAAB 9-3 Aero Cab. XC60 B5 AWD(Bensin). Tidigare bilar:
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,