Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sharkbait
mange69 skrev:Tackar!
Skärmen kommer inte vara touch framöver för bilar byggda efter 13w46 som jag förstår det.

Bild

Lite dålig upplösning på bilden, men den förklarar en del av vad det innebär.
Kommer den funktionen att försvinna helt?

Bilden fungerar inte.
Användarvisningsbild
av mange69
Länken till bilden är uppdaterad. Hoppas den fungerar nu.
Funktionen ska försvinna. Ni ser i bilden vad som blir kvar.
av stavas
Oj... Har precis beställt en V60 med Connected touch.... Undrar hur jag skall ställa mig till detta? Speciellt om detta ingår, och jag betalar 11000:-
av s6025t
Det ska komma ett Black R paket till XC60 D5 AWD fick lite info från säljaren idag paketet innehåller utöver R-design paketet polestar 230hk 20tums ixion PCC keyless helläderklädsel Växelpaddlar svarta backspegelkåpor lite osäker på om parkeringskamera ingick oxå säljaren skulle kolla upp vad de menade det stod parkeringshjälp bak men det ingår i business edition paketet som är med redan
av stavas
mange69 skrev:Tackar!
Skärmen kommer inte vara touch framöver för bilar byggda efter 13w46 som jag förstår det.

Bild

Lite dålig upplösning på bilden, men den förklarar en del av vad det innebär.

Ny länk!
Jag hoppas att skillnaden mellan Connected Touch idag, och den som är efter vecka 46 bara är en software update.
Användarvisningsbild
av mange69
Nej, det är ny hårdvara. Ingen touch-screen. Det är snarare en facelift av det ordinarie GUIt.
av PFA
Var kommer ovan bifogade tabell ifrån och överhuvudtaget om att Sensus Connected Touch utgår? Min ÅF kände inte till detta. Har själv precis beställt en XC60 med bl a BE PRO, vad kommer att ingå i den? Som jag förstår det så är Sensus Connected Touch ett tillbehör som kan monteras i efterhand. Är Sensus Connected något som följer med som standard på MY14-bilar som tillverkas efter v. 46?

Membranet i oljefilterhuset är väl r&aum[…]

12.000mil så är den knappt inkörd.[…]

En ganska vanlig 245:as liv

Förresten, om någon mer är intress[…]

Byta servo XC60

Två kontaktstycken, lossa tryckledningen, by[…]