Moderator: Moderatorer

Optimerat den på BSR 175 -> 217 Hp och 431 -> 520 Nm i vridmoment. :D
Aresso skrev:Optimerat den på BSR 175 -> 217 Hp och 431 -> 520 Nm i vridmoment. :D
Ett skapligt lyft!
Användarvisningsbild
av SvenB
Slutfört överföringen/installationen från "Gamla" bilen till "Nya". Solarplexiusrutorna passar ju vilket utnyttjades. Så "Vovvens" utrustning är den samma.
Nexus skrev:
Matchmiss skrev:

Då till den stora frågan, jag vill ju även färga listerna som är silvriga/kromfärgade på GL men frågan är om man borde färga det silvriga runt om grillen svart också? (Eller kanske köpa en turbogrill bara haha) Vad tror ni blir snyggast?
Jag hade valt lackat liserna under lysena i bilen färg + gå ut över blinkersen oxå.
Sen behöver du inhandla en kåpa till bogseröglan innan du lägger énergi på annat trams :roll:
Förstår din tanke! Hade det inte blivit svart hade det blivit lackens färg, men tycker det är charmigt med svart/rött (sålänge det inte överdrivs).

Hur menar du med att det skulle gå ut över blinkersen? Menar du att jag bara skulle maskera och spruta rakt på den? ?:-/

Förövrigt har jag kåpan liggandes i garaget, nästan glömt bort att den inte satt på :oops:
Köpte en bilpolerings maskin idag, en sån där dyr, med två handtag, vi ska inviga den tillsammans med lite Turtle wax poler pasta imorgon.....oooohhhh vad spännande. :D :D
Fick tag i en s70-98 glt för en bra peng för en vecka sedan. Detta efter jag knäckte turbon i min uppskrämda s##b 900. Nåväl, tillverkade en "shortshift" o satte dit den i dag. Blev en helt annan känsla. Rekommenderas :-)-)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 1912
Vilka motorer var våt kamrem?

Tänker på Fords ecoboost, där finn[…]

Köp bosch-skivor(belagda) och sen ta brembo […]

Bil och årsmodell? Se i sign.

Ac volvo v70n funkar 5-10min