Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Ett STORT grattis! :-)-)
Tack :)
Lazy skrev:Grymt jobbat opA, :-)-) tagit några acctider ?
Tack, tog sin tid ( och pengar :P ) :)

Hmm nope.. faktiskt inte. De har aldrig varit läge för de faktiskt.. efter semestern har de varit jobb hela tiden och ett par bilträffar men då har jag haft så folk i bilen, kört i karavaner m.m så något filmande med tider har bara inte hunnits med :)
Nexus skrev:Till salu? tyckte jag såg den på blocket :roll:
Stämmer bra.. tänkte kolla mest om de finns något intresse. Lite sent på säsongen men men :)
grillchips skrev:Se på fan.
Då får vi snart se en Focus RS antar jag! ;)
Hoppas kan man ju ;)
Ett tag sen man uppdaterade men är rätt lugnt på sistone..

Men de senaste är väl att de blir lite körning på Björkvik nu på lördag med flygande starter mot alla möjliga bilar. Flesta med +500hk :rolleyes:

Såå... eftersom mina snortunga 19" blir alldeles för tunga så har jag införskaffat lite andra fälgar och däck för tillfället.

Bild

17" Volvo original R-fälg ( lätta emot kopiorna ) samt lite blandning av alla möjliga däck.

Fick med mig 2st R-däck men Salle ansåg att de ska vara vanliga däck runtom då de ändå bara ska gå rakt fram och flygande starter så de blir att kränga på 4st vanliga sommardäck och köra på ! Lika bra att lyssna på dom som kan ! ;)

Så tackar BP för fälgarna, Andreas för däcken samt Andreas Karlsson för krängning av däck ! :)

Bara hoppas bilen håller nu när den ska ställas av i slutet på veckan ( mööööjligen nästa helg ) !
Kul! :D Några planer för vintern eller blir det lugnt ett tag?

Och.. om du ledsnar på R-fälgarna så tar jag dom gladeligen som vintersnurror. ;)
Här va de ett tag sen man uppdaterade också men får väl meddela att bilen är såld.

I lördags kom en glad, ung grabb från Skåne och köpte den. Nu är de dags att titta framåt och se vad de kan bli härnäst :)

Låter tråden va öppen ett tag iallafall om de finns frågor nån vill ha svar på eller så :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]