NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Zanders skrev:http://www.gromaudio.com/store/most_ada ... 06-13.html
"Sumpar" man inte CD-funktionen med en GROM? Alltså att man inte kan använda CDn längre då GROMen ersätter den ingången.
Personligen har jag inte förstått charmen med den, de videos jag sett på användandet av GROM visar att det är ganska omständligt att använda. Kanske en vanesak.. :)
Användarvisningsbild
av Zanders
grillchips skrev:
Zanders skrev:http://www.gromaudio.com/store/most_ada ... 06-13.html
"Sumpar" man inte CD-funktionen med en GROM? Alltså att man inte kan använda CDn längre då GROMen ersätter den ingången.
Personligen har jag inte förstått charmen med den, de videos jag sett på användandet av GROM visar att det är ganska omständligt att använda. Kanske en vanesak.. :)
Jo den blir du av med. Ingen större förlust för mig då jag alltid lyssnar på spotify. Inget krångligt alls, spår 20 = BT, spår 40 = aux/usb och spår 60 = ipod (inte helt hundra på dem två sista kan vara tvärtom, lyssnar alltid via BT) sen byter man enkelt låt med rattknapparna eller stereoknapparna.
nordaman skrev:finns den att köpa från nån svensk sida? el är det den du tipsa om som gäller?
Jag hittade aldrig någon svensk ÅF. Tror att den även fanns i UK men där va den dyrare så det va nog ganska lika pris på dem i slutändan.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ah just det, det var hela upplägget med spåren som jag blev gråhårig på. Å andra sidan kör alltid aux nu (hade uteslutande kört bluetooth om det funkat) så visst hade det gått att leva med.

Hur är priserna på eBay kontra GROM själva? Sett att det diffar ganska mycket på enheterna på eBay men känner inte till GROMs pris.
Användarvisningsbild
av Zanders
grillchips skrev:Ah just det, det var hela upplägget med spåren som jag blev gråhårig på. Å andra sidan kör alltid aux nu (hade uteslutande kört bluetooth om det funkat) så visst hade det gått att leva med.

Hur är priserna på eBay kontra GROM själva? Sett att det diffar ganska mycket på enheterna på eBay men känner inte till GROMs pris.
Har aldrig blivit riktigt klok på eBay så jag vet faktiskt inte. Tänk på att priserna som står på US hemsida är utan skatt, den kängan fick jag smaka på i efterhand. Tror att det landade på ca 4k allt som allt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Visa din semesterbil(d)

Klockan är här nu 07:,00. Sitter i en fr[…]

Generator Pv 444

På dessa äldre typer av generatorer sli[…]

Varierande laddtryck Volvo 940