Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Behålla Volvo V50 1.8f-09 (6300mil) eller Byta till en Volvo V70 2.5FT-09 (11900mil)

Volvo V50 1.8f BEHÅLLA
2
15%
Volvo V70 2.5FT byta!
11
85%
Användarvisningsbild
av grillchips
Låter klart intressant så jag väntar ivrigt på mer info! Usb vore guld.
Användarvisningsbild
av SvenB
Om du är "idetorsk", så är du kanske ganska nöjd för tillfället. Varför göra allt på en gång?
Användarvisningsbild
av grillchips
Beror ju helt på hur långt du vill gå. Finns en uppsjö av saker att göra egentligen.
R-design bodykit?
Heico bodykit?
Custom bodykit? (Sett en del bygga custom diffusers framförallt)
Sänkningssats?
Byta ut alla gula lampor mot LED?
Andra fälgar?
Plastidippa något?
Bygga in en navigator i bilen?

Finns som sagt massor att göra, allt handlar mest om hur mycket du vill utsätta bilen för och förstås, lätta på lädret. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Sorry för bildbombning, men kanske lite inspiration:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Tack för lite tips, men jag är egentligen inte ute efter att ändra utseendet på utsidan av bilen, är rätt nöjd med "original" utseendet, blir kromlisten på bakluckan så fort någon bildelsbas får in en i rätt färg, men att sätta på bodykitt känns inte riktigt lockande, tyvärr.

Alla lampor är utbytta till antingen "silvervison" för blinkers x6, samt led i resterande så det är gjort, även led invändigt i taket.
Är grymt nöjd med mittkonsollen som jag lämnade in på lack och har monterat, (ursäkta att det inte finns bilder på detta).

Så det jag är mest sugen på att göra är att fixa ljudet, men vet inte om man kan få till det med andra högtalare bara eller om man måste gå ett steg längre och skaffa ljudomvandlare eller liknande.

Är bra sugen på att byta till en instrument bräda med RTI "hål" men hittar ingen vettig eftermarknads oem gps som kan passa där i? någon som har bättre koll??

Tack för alla positiva kommentarer!
Ersättningsbakluckeljus V90XC 2018

Problemet är ju bara att till exempel dessa l[…]

Tjuvström V70 2005

.. låter nästan som att det sitter n&[…]

Jag har haft samma bekymmer på min. Bö[…]

Enligt principen att man inte ska ta något f[…]