NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Gourmand skrev:
Micce1980 skrev:Står en massa om eventuella fel så prova sökfunktionen.

Vill ändå nämna något och det är kondensatorn på V50 på de tidigaste årsmodellerna har många haft problem med. Kan ju vara utbytt på den du tittar på vid detta laget.?.
Det finns ingen kondensator, eller liknande tänddelar på en bil som V50. Däremot så fanns det på gamla 2-takts-Saabar. Menar du inte kondensorn som finns till alla AC-anläggningar ?
Jo jag skrev det "fre 23 aug 2013, 12:34"
Användarvisningsbild
av nordaman
hur får man igång spotify genom stereron? har inget aux men bluetooth, telefonen funkar ju perfekt,..behöver man uppgradera el hur ska jag göra?
Användarvisningsbild
av Zanders
nordaman skrev:hur får man igång spotify genom stereron? har inget aux men bluetooth, telefonen funkar ju perfekt,..behöver man uppgradera el hur ska jag göra?
Är det en äldre än -12 så får du inte igång det via bluetooth då det bara finns handsfree funktion. Streama musik kom -12, tyvärr. Jag köpte en "box" för att få hela kitet (usb, aux, iPod och bluetooth)
av Lövet
Användarvisningsbild
av joel80
Kan du spela musik från mobilen idag? Alltså via bluetooth.. sån musik du har i mobilen..?
För att köra Spotify i mobilen måste du betala abonnemang, men det kanske du redan har koll på? :)

Kan du välja bluetooth som ingång för musik i stereon? Har du en knapp på stereon som det står typ "media" på?
Användarvisningsbild
av Zanders
http://www.gromaudio.com/store/most_ada ... 06-13.html

En sån satte jag i, funkar klockrent!
joel80 skrev:Kan du spela musik från mobilen idag? Alltså via bluetooth.. sån musik du har i mobilen..?
För att köra Spotify i mobilen måste du betala abonnemang, men det kanske du redan har koll på? :)

Kan du välja bluetooth som ingång för musik i stereon? Har du en knapp på stereon som det står typ "media" på?
Den knappen heter Mode om jag inte minns fel på v50 :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Enligt min handlare dock, när jag fråga[…]

På dessa bilar är hjullagret en hel en[…]

Märks det även på effekten i motor[…]

Hej! Om det var till mig frågan var så[…]