NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vojje skrev:det räcker gott med denna tråden, för min del.

Varför skulle jag behöva ngn annan ytterligare källa. Tror du att det finns ngn statlig myndighet som för statistik över sådant.
Det tror inte jag.
Okej så för att i en tråd på ett internetforum har några personer som är missnöjda så tycker du det är rimligt att tro att de flesta av alla ägare till Volvo S40N\V50 HATAR sina bilar?

Har aldrig sagt att det skulle finnas någon sån statistik. Men trodde faktiskt inte folk använde sig av specifika forumtrådar som faktaunderlag. Dessutom där trådämnet uppmanar att klanka ner!
Det händer faktiskt att ägare till andra bilar än Volvosar blir lite smått irriterade på sin bil:
http://www.expressen.se/motor/yx-attack ... t-mot-bmw/

Och med det som statistiskt underlag kan man säga att det är vanligt att BMW-ägare yxmördar sina bilar? (med anledning av inlägg några poster upp).
2444ever skrev:Det händer faktiskt att ägare till andra bilar än Volvosar blir lite smått irriterade på sin bil:
http://www.expressen.se/motor/yx-attack ... t-mot-bmw/

Och med det som statistiskt underlag kan man säga att det är vanligt att BMW-ägare yxmördar sina bilar? (med anledning av inlägg några poster upp).
Ja läser man på ett visst BMW forum blir man mörkrädd. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av P210
per85 skrev:Kan bara instämma. Har själv haft två V50. en 2.0d 05:a och 1,6 d 0:8. Blir aldrig mer v50 för mig iaf!
Varför köper man en andra om man är missnöjd med sin första? i tron om att man fått ett måndagsex!?
per85 skrev:det var i tron att ha fått en måndags ex, men nu vet jag bättre. alla v50 verkar vara måndags ex
Inte min. ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Hur fick du fram den kostnaden?

Hej, Jag har en V70 -07 2.4 bensin och har samma O[…]

V90 D5 CC - skillnad på motor MY?

Den var ju snygg. Ingen 4-zons klimatanläggni[…]

Har dykt upp ett par lågprisbilar till nu. ([…]