Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Oj! mgmannen.. du får akta dig om Volvo sålt samma färg och fälgar till x74! En morgon när du kommer ut har dom varit förbi och monterat bort hjulen och skrapat bort färgen!

:D

Förlåt.. det är fredag.. (BE)

//Språkpolisen
Användarvisningsbild
av mgmannen
joel80 skrev:Tjusigt! :)

Gillar avståndet du har till parkeringsgrannen.. hehe.. inte så stor risk för dörruppslag där.
Man ska passa sig för äldre herrar i rostiga Renault Megane...
Användarvisningsbild
av mgmannen
x74 skrev:
mgmannen skrev:Så där ja...
Bild
Sammanträffande samma färg och fälg som jag best, kanske du har en d5 med?
Det var meningen det. Men sedan blev det Summum och lite till utrustning och då passerades företagets max-tak, så det fick bli en D4...
Användarvisningsbild
av mgmannen
joel80 skrev:Oj! mgmannen.. du får akta dig om Volvo sålt samma färg och fälgar till x74! En morgon när du kommer ut har dom varit förbi och monterat bort hjulen och skrapat bort färgen!

:D

Förlåt.. det är fredag.. (BE)

//Språkpolisen
Då får jag räkna med en grundfärgad bil med plåtfälgar nästa vecka...bäst o njuta medan tid är...

Har varit ute o "rullat in" bilen ikväll. Tog en sväng på 15 mil...sportstolarna som prickades i sista stund satt fint...mycket bekväma...nöjd med köpet.
Användarvisningsbild
av x74
mgmannen skrev:
x74 skrev:
mgmannen skrev:Så där ja...
Bild
Sammanträffande samma färg och fälg som jag best, kanske du har en d5 med?
Det var meningen det. Men sedan blev det Summum och lite till utrustning och då passerades företagets max-tak, så det fick bli en D4...
Ok ja summun har pandora i paketet, har bara momentum och pandora fälg som options, och business pro
Användarvisningsbild
av MisterMister
Då var äntligen den långa väntan över! Hämtade bilen förut och har hunnit med nästan 11 mil ikväll. Än så länge har jag inte hört tendens till gnissel eller knarr. Det enda som verkar mysko är att plastskyddet över bagageluckelåset verkar ta i nånstans när man stänger, så det "skaver till" lite. Får påpeka detta vid återbesöket då det restnoterade stötfångarskyddet ska monteras. Det verkar faktiskt som att jag är bland de första med my14 R-design här i byn, har än så länge inte sett någon annan 8)
av moffe
Det enda som verkar mysko är att plastskyddet över bagageluckelåset verkar ta i nånstans när man stänger, så det "skaver till" lite.
I min -12 har den låsnat en gång. :) Trodde att den gick sönder men som tur inte.
Användarvisningsbild
av mgmannen
MisterMister skrev:Då var äntligen den långa väntan över! Hämtade bilen förut och har hunnit med nästan 11 mil ikväll. Än så länge har jag inte hört tendens till gnissel eller knarr. Det enda som verkar mysko är att plastskyddet över bagageluckelåset verkar ta i nånstans när man stänger, så det "skaver till" lite. Får påpeka detta vid återbesöket då det restnoterade stötfångarskyddet ska monteras. Det verkar faktiskt som att jag är bland de första med my14 R-design här i byn, har än så länge inte sett någon annan 8)
Då får man gratulera!! (inte till felet med bakluckan...utan till bilen...)
Användarvisningsbild
av MisterMister
mgmannen skrev:
MisterMister skrev:Då får man gratulera!! (inte till felet med bakluckan...utan till bilen...)
Så här ser den ut. Det där med bagageluckan är nog i sin ordning iallafall, det är ju en liten lucka över låsbygeln som fälls ner av låsets plastkåpa när man stänger. Kan iallafall inte se nåt som är feljusterat utan det är nog en så kallad "egenskap" :D
Bild
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

För allt vad jag begriper är det å[…]

Broms höger fixas aldrig

Känns lite tidigt att få det problemet […]

Inte helt ovanligt att partikelsensorn lägger[…]

Tusen tack! Detta betyder mycket! Undrar om det &a[…]