Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag använder min Iphone men där är nackdelen att man måste aktivera Internetdelning varje gång man startar om bilen. Går att ta bort lösenordet men då är telefonen helt öppen vilket inte känns bra. Har inte hitat något annat smidigt sätt att koppla upp sig på med telefonen.

Överväger att skaffa ett modem men känns lite onödigt med extra kostnad när jag har fri surf på min mobil........
IGO, Spotify, Deezer, Tune-In, och settings, är de som jag kommer på på rak arm.

Webbläsaren, Asteroid market och galleriet (filmer & foton) går inte att använda när man kör.

Kring apparna så fungerar det bara med de få appar som finns på Asteroid Market.

Det går utmärkt att surfa till vilka webbsidor som helst. Även Youtube och titta på filmklipp m.m. Även att navigera i webbläsaren med rattknapparna (eller såklart touchskärmen).
Google maps är grymt ihop med IGO. Från Google maps kan du ta med dig infon rakt in i IGO och börja navigera efter den.

RTI:n känns lite gammaldags i jämförelse och jag har inte ens använt den hittills. Inte ens med röststyrningen känns den smidig och flexibel att använda.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Läste på Facebook att erbjudandet skull[…]

Abs ring bak V50 AWD

AK24.se. hela drivaxel för 1469 kr

Har du bytt till en "annan" stol s&ari[…]

kabeldragning xc60 2016

Nu vet jag inte om det är likadant på x[…]