Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
saknas stänklappar bak, ny skylthållare fram sen synd det inte var träinlägg i ratten :( . trä är snyggt och exlusivt 8)
Sen hade ju en dubbel airforce vinge på bakluckan setat som en smäck :lol:
Användarvisningsbild
av Kompe
Vad är det för lucka i grillen? Ser ut som nån typ av transponder ;-//
Ser riktigt fin ut invändigt som utvändigt :-DD 8) Fast vent-gallret på sista bilden måste du nog bytta ut :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Kompe skrev:Vad är det för lucka i grillen? Ser ut som nån typ av transponder ;-//
Ser riktigt fin ut invändigt som utvändigt :-DD 8)
Radar, både city saftey och adaptiv farthållare på denna bil.
Kompe skrev:Fast vent-gallret på sista bilden måste du nog bytta ut :roll: :wink:
Du blir nog lurad av bilden och tror att det svarta reglaget är ett hål ??
Användarvisningsbild
av eccy243
Jag kan ärligt säga att det var flera "leksaker" i den här bilen som jag trodde att man skulle lessna på efter en vecka. Till exempel keyless, avståndsradarn, regnsensor, Four-C, ventilerade stolar, progressiv servo och laminerade sidorutor.

Men alla dessa saker har utvecklats till något som jag inte kommer klara mig utan, utom en grej. Gissa vilken. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Det där med keyless hör man mer och mer, att det till en början var en onödig funktion som följde med men som nu är otänkbart att vara utan. :D
Användarvisningsbild
av Brainy
eccy243 skrev:Jag kan ärligt säga att det var flera "leksaker" i den här bilen som jag trodde att man skulle lessna på efter en vecka. Till exempel keyless, avståndsradarn, regnsensor, Four-C, ventilerade stolar, progressiv servo och laminerade sidorutor.

Men alla dessa saker har utvecklats till något som jag inte kommer klara mig utan, utom en grej. Gissa vilken. :)
Ventilerade stolarna verkar ju gå på max för jämnan så fungerar din regnsensor bra så gissar jag på progressiva servon.
Användarvisningsbild
av eccy243
Näe progressiv servo är helt oumbärlig i stan. Tycker faktiskt att 850n är direkt tungstyrd nuförtiden. :P Kollisionsvarningen känns också som att den gör nytta. Och keyless! Vilken grej att aldrig behöva röra nyckeln! Men däremot Four-C är totalt jävla onödigt i en sån här bil. Ingenting som jag använder.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?