Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Är i beställningstagen för en V60 D5:a, och var inne hos säljare för offert. Jag hade tänkt mig att ta med Connected Touch i konfigurationen, men säljaren påstår att man kan endast beställa Connected Touch om man även tar Business edition Pro där man får med HP Multimedia 7" istället för HP CD 7".

När man läser om CT på olika siter på nätet så kan jag bara se att det är ett krav att man har 7":aren för att kunna använda Connected Touch, inte att det skall vara en speciellt variant (Multimedia) av den.

Någon som har mer info om detta?

// Mvh, Torbjörn
Det stämmer inte. Gå in på volvos hemsida och tryck i connected touch utan att ha några paket så ser du vad den lägger till.

Utöver de så går Connected touch att eftermontera på de flesta volvo med 7" skärm efter en viss årsmodell.
Sedan för att få alla funktioner osv kanske man behöver ha GPS eller likande. Samt att det kanske blir billigare att ta busniess pro med den spec som du vill ha.

Hivade upp Teslan på domkraft idag i nå[…]

Lövets XC70 -05 - Godkänd!

Intressant, funkar dessa lampor på[…]

VOC strul

Verkar funka igen

Är du säker på att kamremmen inte […]