Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av marabr3
Jag har en Volvo S60 -02 och det är så att jag har nog en HU-403 stereo och jag vill ha AUX i stereo eller i alla fall så man kan köra spotify om det så är via bluetooth bara kvalitet är bra... ingen fm-sändare eller kassett-AUX är jag på jakt efter... men vad är det bästa sättet och göra om man vill behålla Volvo orginalstereo? hjälp mig snälla.

Ändrade rubriken /Brainy
Användarvisningsbild
av Flebbe
http://www.auxadapter.se

Själv tog jag ut min hu-603 o stoppa in en kenwood stereo med usb o aux ingång. Mycket bättre ljud än original :smile:
Enda nackdelen är väl att jag inte kan använda rattkontrollen. Men vad gör det när man kan ha Spotify i bilen o slipper alla jäkla skivor överallt.

Kostnad för det hela 500 kr då jag bara behövde antennadapter o frontsatsen med enkel-din. Stereon o iso kablaget hade liggandes i förrådet sen förra Volvon 8-)
av marabr3
tack brainy det var bättre!

Det är så att jag tycker det är snyggare med orginalstereon annars har jag varit inne på att byta till dubbel-din
Användarvisningsbild
av Strandberg
Flebbe skrev:Kostnad för det hela 500 kr då jag bara behövde antennadapter o frontsatsen med enkel-din. Stereon o iso kablaget hade liggandes i förrådet sen förra Volvon 8-)
Var köper man frontsatser för montering av enkel-din alt. dubbel-din??
Användarvisningsbild
av Flebbe
Strandberg skrev:Var köper man frontsatser för montering av enkel-din alt. dubbel-din??

Köpte min på http://www.brc.se, dock enkel-din. Sökte på google o hitta massor som av butiker som sålde frontar till Volvo, både med enkel o dubbel.
Byta dragkrok

Nyfiken fråga, om allt funkar på det a[…]

Synd att Mar-a-Lago inte hinner hamna under vatten[…]

rensade felkoden och provkörde bilen 80-100 k[…]

Trasig motorvärmare/slangvärmare

På motorvärmarmodellen du har stå[…]