Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Tänk på hur mycket mer villig du är att skriva omdöme om du är missnöjd än när du är nöjd när du läser Rejta. Sen vissa omdömen, att ge dåligt omdöme för att man inte kunnat pruta hur mycket man vill är ju lite sisådär kan jag tycka. Jag har varit hos handlaren och fått samma gamla trötta bemötande som alla andra bilhandlare men oseriöst tyckte jag inte det var.
av silentrack
poseidon skrev:Aldbil har jag handlat hos, denna verkar fin.

http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=7 ... o/2011-mod#

De har fler andra liknande oxå.
He he jag har kollat på den men problemet är att den saknar nyckel avstängning!!
men jag slog till på den som ja länkade på sundströmsbil men han var lite snål,
han kommer besiktiga den men han ville inte göra 6000 mil servicen plus att ja fick köpa vinterdäck för 2500 inte så farligt :D
så äntligen blir ja en Volvo ägare tog ett tag
av kanske
andreas_lofgren skrev:Tänk på hur mycket mer villig du är att skriva omdöme om du är missnöjd än när du är nöjd när du läser Rejta. Sen vissa omdömen, att ge dåligt omdöme för att man inte kunnat pruta hur mycket man vill är ju lite sisådär kan jag tycka. Jag har varit hos handlaren och fått samma gamla trötta bemötande som alla andra bilhandlare men oseriöst tyckte jag inte det var.
Köpte bil hos en konkurrent och skrev mitt omdöme efter en tids körande.
Bara för att det står "dåligt" omdömen betyder inte att bilen/personalen suger. Ger en uppfattning om vad som förväntas när man kliver in där.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Byta kylare?

Gäller en V70 XC 2,4T automat Måste ma[…]

Med andra ord aldrig. Har skrivit flera gå[…]

Idag har den fått laddaren inkopplad igen. S[…]

Jag gjorde det själv på en V60 för[…]