Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 1314
Hej och Hå!

Är nyregistrerad på detta forum i och med att jag har fått överta en 945:a. Så här jag suttit och läst massvis här de senaste veckorna och har hittat massa fina tips och råd :D
Bilen i fråga är en en 945 Classic som har gått som bruksbil i princip varje dag fram tills i år. Skicket på den är väl hyfsat men den behöver lite kärlek (vilket den också har fått efter mitt övertagande)!

Efter att ha läst om att det går att beställa stänkskydd till 940 på Volvo så gjorde jag slag i saken och beställde ett par sådana då jag tycker det ser riktigt bra ut med sådana på! Här är bilder på det och själva bilen ;)

Bild

Bild

Tänkte också presentera min andra bil som också är en Volvo, dock inte av den sort man ser dagligen på Sveriges vägar, en TGB 13. Den används enbart till nöjen som oftast innebär att åka runt i skogen :D

Just nu är det en flakbil men den skall konverteras till en 131, alltså helkarossmodellen.

Här kommer bilder på den:

Bild

Och en bild på hur det kan gå när man lånar ut bilen ;)

Bild
najs :)
va har du tänkt göra med denna förutom att köra? ;)
Användarvisningsbild
av 1314
Planen är väl att hålla den i bra skick, och eventuellt nya fälgar i framtiden :)
Användarvisningsbild
av Kompe
Båda ser fina ut! :D Lägg gärna upp lite bilder från insidan. Gärna från bägge bilarna :twisted: 8)
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]