Tjena Kent.
Då jobbar vi ganska nära varandra...
Jobbar på ett litet företag brevid Solectron ,)
/L
Moderator: Moderatorer
eccy243 skrev:Mattsvart!! Gick din 740 så jävla klent?? :D :DHahha va??
Mattsvart skrev:Aha, då fattar jag. Men de drog ju bra istället...eccy243 skrev:Mattsvart!! Gick din 740 så jävla klent?? :D :DHahha va??
Bilen är omreggad så det är tyngder bak på den, så vi skulle få dra husvagnen våran med den. Så den är väldigt lätt fram nu :( går bara rätt fram när man ska sladda :???: om du menade att ja inte sladdade med er i lördags ;)
eccy243 skrev:Jo de driver på riktigt bra:D!Mattsvart skrev:Aha, då fattar jag. Men de drog ju bra istället...eccy243 skrev:Mattsvart!! Gick din 740 så jävla klent?? :D :DHahha va??
Bilen är omreggad så det är tyngder bak på den, så vi skulle få dra husvagnen våran med den. Så den är väldigt lätt fram nu :( går bara rätt fram när man ska sladda :???: om du menade att ja inte sladdade med er i lördags ;)
Ja, repan i lördags kostade mig två stycken Gislaved NF3 185/65 -15, en 1387534 (15" plåtfälg). Och en navkapsel. Och kostade Östersunds kommun i form av lite skadade trottoarkanter... :D :D
Mattsvart skrev: Fasen va volvo de va ute då :D 8stycken på coop parkeringen typ ås ladda å hade sig ;)De var fler. De måste ha varit minst 15 st. Men inte så blandat. Hälften 240, hälften 740 och en 144. Men kul som faaan var de! :D