Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av zebulonm
Tjenare. Kent här. Nybliven Volvo V70n-01 ägare. Jobbar p´å ett litet företag mittemot Solectron.

Tänkte bara säga hej
Användarvisningsbild
av Loner
Tjena Kent.

Då jobbar vi ganska nära varandra...
Jobbar på ett litet företag brevid Solectron ,)

/L
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart!! Gick din 740 så jävla klent?? :D :D
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:Mattsvart!! Gick din 740 så jävla klent?? :D :D
Hahha va??

Bilen är omreggad så det är tyngder bak på den, så vi skulle få dra husvagnen våran med den. Så den är väldigt lätt fram nu :( går bara rätt fram när man ska sladda :???: om du menade att ja inte sladdade med er i lördags ;)
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:
Hahha va??

Bilen är omreggad så det är tyngder bak på den, så vi skulle få dra husvagnen våran med den. Så den är väldigt lätt fram nu :( går bara rätt fram när man ska sladda :???: om du menade att ja inte sladdade med er i lördags ;)
Aha, då fattar jag. Men de drog ju bra istället...
Ja, repan i lördags kostade mig två stycken Gislaved NF3 185/65 -15, en 1387534 (15" plåtfälg). Och en navkapsel. Och kostade Östersunds kommun i form av lite skadade trottoarkanter... :D :D
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:
Hahha va??

Aha, då fattar jag. Men de drog ju bra istället...
Ja, repan i lördags kostade mig två stycken Gislaved NF3 185/65 -15, en 1387534 (15" plåtfälg). Och en navkapsel. Och kostade Östersunds kommun i form av lite skadade trottoarkanter... :D :D
Jo de driver på riktigt bra:D!

hahhaha bra gjort ;D! En av mina vänner gjorde samma sak :P, trottoar kanten där utanför trav parkeringen, genade i farthindret.

Fasen va volvo de va ute då :D 8stycken på coop parkeringen typ ås ladda å hade sig ;)
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev: Fasen va volvo de va ute då :D 8stycken på coop parkeringen typ ås ladda å hade sig ;)
De var fler. De måste ha varit minst 15 st. Men inte så blandat. Hälften 240, hälften 740 och en 144. Men kul som faaan var de! :D
Användarvisningsbild
av Loner
inga FWD och AWD?

/L
Användarvisningsbild
av eccy243
Loner skrev:inga FWD och AWD?

/L
Jodå..! Men de syntes inte lika mycket... :lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Jaha då har man sett Eccy på sitt nya jobb...

Nån fler än Eccy och jag som träffats/setts i verkliga livet?

/L
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset