- ons 28 aug 2013, 10:54
Tja
Har inte skrivit några inlägg på forumet tidigare men har hitta flera lösningar på problem jag haft av att läsa här inne
Så jag vet att det finns ganska många som är kunniga inom Volvo
Nu hoppas jag hitta någon som kan hjälpa mig med mitt bekymmer jag skaffat mig
Har nyligen köpt en Volvo XC70 08a D5 D5244T4 som är Italien import
På den har jag upptäckt att det ej sitter någon diselevärmare monterad från fabrik, och jag hade verkligen drömt om att kunna köpa till program för tidur så slapp en kall bil i vinter men icke sa nicke
Har ring runt till olika Webasto installatörer utan att få någon klarhet
Vet någon här vad jag behöver göra för att få en värmare monterad i bilen nu i efterhand?
Vilka delar kan det kommas att behöva? Tänkte kolla på begagnatmarknaden. Kan Volvo sen programmera in den så att den fungerar ihop med bilen?
Kanske till och med någon har en ritning/instruktion för att utföra arbetet? Eller någon som vill ta sig an arbetet?
Jag är tacksam för alla svar jag kan få
Mvh,
Marko
Har inte skrivit några inlägg på forumet tidigare men har hitta flera lösningar på problem jag haft av att läsa här inne
Så jag vet att det finns ganska många som är kunniga inom Volvo
Nu hoppas jag hitta någon som kan hjälpa mig med mitt bekymmer jag skaffat mig
Har nyligen köpt en Volvo XC70 08a D5 D5244T4 som är Italien import
På den har jag upptäckt att det ej sitter någon diselevärmare monterad från fabrik, och jag hade verkligen drömt om att kunna köpa till program för tidur så slapp en kall bil i vinter men icke sa nicke
Har ring runt till olika Webasto installatörer utan att få någon klarhet
Vet någon här vad jag behöver göra för att få en värmare monterad i bilen nu i efterhand?
Vilka delar kan det kommas att behöva? Tänkte kolla på begagnatmarknaden. Kan Volvo sen programmera in den så att den fungerar ihop med bilen?
Kanske till och med någon har en ritning/instruktion för att utföra arbetet? Eller någon som vill ta sig an arbetet?
Jag är tacksam för alla svar jag kan få
Mvh,
Marko