Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Ola311
Någon som vet vad en "volvo" original bas kostar? Sån man har vid reservhjulet. Måste man ta bort reservhjulet om man ska ha en sån??
av hamre
Tror inte man kan köpa sådan lös längre. Vill också ha en sådan. Antingen får man köpa en beg eller köpa nån liknande från 3:e part.
av Droopy
Fans som reservdel förra året iaf, gick lös på ca 8000SEK om jag inte mins helt fel, på min MY12 går den inte att koppla in pga att det inte fins någon mjukvara, på en -08a borde det gå kan jag tycka, men någon annan kanske vet mer.
av hamre
Droopy skrev:Fans som reservdel förra året iaf, gick lös på ca 8000SEK om jag inte mins helt fel, på min MY12 går den inte att koppla in pga att det inte fins någon mjukvara, på en -08a borde det gå kan jag tycka, men någon annan kanske vet mer.
Jo dock har jag för mig den togs bort pga att då skulle ljudet bli för lika premium sound och då skulle folk välja det billigare HP och sen köpa en baslåda separat. Tjäna pengar ja visst.

Finns dock någon baslåda som ser nästan exakt likadan ut som man kan köpa men då får man väl inte mjukvaran dock.
av Droopy
Men skroten då, borde väl finnas någon kvar, men det kanske inte går att få det att lira ihop, mjukvarumässigt, men vad säger volvo då, har du ställt frågan där?
V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Ja det stämmer, min har gått ca 10100 m[…]

Uppdatera mjukvaran

Jag har haft serviceavtal tills bilen blivit minst[…]

Klockfjäder/kontaktrulle????

Har forskat lite i det här då jag snart[…]

Elbilsräckvidd hit och elbilsräckvidd d[…]