Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rikrd
Tackar! Ja det gör ju det. ;) Och det är du som är upphovsman till metoden vi använt oss av vad ja förstår? :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Vad är det för hållare du har till telefonen? Såg ju riktigt praktisk ut!
Användarvisningsbild
av rikrd
MartinB82 skrev:
rikrd skrev:Tackar! Ja det gör ju det. ;) Och det är du som är upphovsman till metoden vi använt oss av vad ja förstår? :)
Japp, skyldig :lol:
Då får vi tacka för att du vågade experimentera! ;)
grillchips skrev:Vad är det för hållare du har till telefonen? Såg ju riktigt praktisk ut!
Det är nån hållare jag beställt från mytrendyphone. Det är en sån "matta" som fastnar på allt, uppe på den är det ett vinkelbart ställ med en lika dan "matta" som gör att telefonen sitter som berget! :) Kan kolla upp exakt vad den heter om du är sugen på att inhandla en? ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Jafan, gärna mer detaljer kring det, ser iallafall på håll ut att vara en snygg lösning. ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Kalas, tack! :) Får nog bli en sån, duger den inte till bilen så duger den som mobilställ vid sängen. :D
Användarvisningsbild
av rikrd
Har inte hänt så mycket på ett, var ute å tog några helhetsbilder med mobilen en regnig kväll. :)
Bild
Bild
Bild

Som sagt, har varit lugnt på "fixar-fronten". Min förhoppning är att hinna med en rejäl tvätt & polering innan vintern(vet, är ett tag kvar, men tiden springer iväg). Service är iaf bokad. 2:a Sep är det dags. :) ha de gott där ute!
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag vill ha din fälgar. Tack! ;)

På hur många bilar sitter det samma t&[…]

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt

Så då borde jag kolla lmm så den[…]

Ja det är väl ingen hemlighet att jag fa[…]