Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Andreas2012 skrev:Har nu bytt och testat fram och tillbaks, men ingenting verkar vara trasigt, allt funkar som det ska....

Gissar på att det underliga fel jag hade kan berott på en kombination av gammalt kladd, kondens, smuts och 42C+ i nästan 2 veckor här. Wissel kan intyga att det var så varmt. :D

Så jag tog ur ett relä i taget och torkade rent och sprayade med elrengöringsspray, och nu verkar det som allt är frid och fröjd igen.
Man kan inte kräva vad som helst av en LPG-traktor :D
Andreas2012 skrev:Har nu bytt och testat fram och tillbaks, men ingenting verkar vara trasigt, allt funkar som det ska....

Gissar på att det underliga fel jag hade kan berott på en kombination av gammalt kladd, kondens, smuts och 42C+ i nästan 2 veckor här. Wissel kan intyga att det var så varmt. :D

Så jag tog ur ett relä i taget och torkade rent och sprayade med elrengöringsspray, och nu verkar det som allt är frid och fröjd igen.
Tror på "förarfel"....hallucinationer eller nå´t annat....Bier ??
:-)
wissel skrev:

Tror på "förarfel"....hallucinationer eller nå´t annat....Bier ??
:-)
Hahahaha...om du frågar frugan så håller hon garanterat med, men faktum kvarstår, problemet var där.....jag är säker. Typ.
Och nej, jag tror inte på storsjöodjuret, yeti, ufos, eller Chupacabra. :D :D
Volvo car UX

Bättre info om nya UX https://www.volvocars.[…]

Köpte LED skyltbelysning till barnbarnets Peu[…]

Utrustningslista: — Multimediasystem MM21 T[…]

OTA 4.xx

Jag fick bilen den 2 juli då den hade versi[…]