Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av SEpaket
#781080
Jag skulle behöva förbättra "kromet" på emblemen på bakluckan. Har skaffat mig kromspray, men nu kommer vi till frågan om hur sådana skall lackas. Är det bara att spraya på eller skall det vara en mörkgrå kant på dessa?
Användarvisningsbild
av jojjeblom
#781951
Svårt att bättra utan att demontera dom, och då är det bästa att köpa nya om man nu vill ha emblem, och som dom över redan sagt så blir det bara skit med kromspray.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
#781952
Svårt att bättra utan att demontera dom, och då är det bästa att köpa nya om man nu vill ha emblem, och som dom över redan sagt så blir det bara skit med kromspray.
av 9070
#784441
Fet EPA varning på vinyl emblem!! Borde inte få säljas till personer ÖVER 18 år!
Användarvisningsbild
av Kompe
#784559
Ingen här som använder kromglans på sina emblem? :roll: :wink:
Kass generator? V70-2012

Kommer du åt att mäta direkt på g[…]

V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]