Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Japp, i Fredags åkte jag och Sture (som var namnet på bilen ;) ) mot Kalmar för att möta köpare av bilen!
Så nu är bilen en ny förstabil för en 17 årig övningskörare, får hoppas han tar hand om bilen.

Har egentligen inget mer jag skulle sagt, kommer såklart sakna lyxglidaren men det är bättre att den får användas än stå och rosta bort i ett garage!

Tråden kan därmed låsas :(
Eller köpa en egen, känns nästan som att det är dags för det ;) Haha ja just det ja, den har jag följt en del också ;) Jag bor 2 mil utanför Karlstad och går på universitetet där och tror att jag även har sett den på parkeringen där t.o.m :D Har för mig att jag läste att han bodde i Karlstad ett tag :P
david70 skrev:Aha! Där ser man! :D Nu med tonade bakrutor och extremt mycket extraljus! 8) USA-blinkers också! :wink:
Usa blink monterade jag :)
Toning är nice!
Lucif3r skrev:19500 :shock: :shock: :shock: Skulle jag aldrig betala för en orginal 960 som gått över 25k. Sålde ju min nylackade(ok, 2 år gammal lack) 945a för 17 som hade gått knappa 24...
Såldes för 16 med en tvåa, går säkert för 19.5 besiktigad 10mån till! :P

17k för 945 med den mätaren är inte dåligt ändå :)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Lyfter denna tråd och undrar om man kan spel[…]

Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har hämta[…]

Ryckig växellåda

Hej Har ett litet problem med min v70 d3 frå[…]

Acproblem Volvo 940 -98