Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
1150 km till tom tank med en T4... efter 17 km... lugn körning på Öland och Gotland, full packning, 4 pers, AC, en av få bilar som går att köra på EU-mix (5,6 på landsväg). I detta fall drog den 5,9 uppmätt. Men några 1500 km kommer jag inte upp i:)
PH
av JPJ
panorama skrev:Kul grej när jag var på väg hem ifrån södra europa i veckan. Bilden är tagen efter att jag kört 15 mil med hastighet på ca 90-100..

Bild
Bil: XC60 D5 R design.

Kan någon slå mig ;) Ladda upp och visa...

Fick till 2090 ca 7 mil efter tankning på en V 60-D3 :)
Har en bild men vet inte hur man lägger upp den?
Användarvisningsbild
av joel80
forumbilder.se brukar funka bra.. då får man en länk som man kan klistra in direkt.
av Soulman
Fel forumsida, men ändå. V70 -11 R Design manuell T4. Som synes på trippmätaren 131,7 km körda på motorväg sedan tankning, skyltfart och tre pers i bilen. Jag har fortfarande inte hittat en enda anledning att köpa en diesel. Mellanskillnaden i inköpspris och skatt kan jag köpa otroligt mycket bränsle för.

Bild
Användarvisningsbild
av joel80
JPJ skrev:Här är den https://www.jagrullar.se/forum/images/fb/CF6TI_image.jpg
Om du använder det som där under kallas för "Hotlink för forum" får du bilden att synas direkt på forumet också... såhär:
Bild

Du leder förresten nu.. rätt stort! :D
Lövets XC70 -05 - Godkänd!

Intressant, funkar dessa lampor på[…]

VOC strul

Verkar funka igen

Är du säker på att kamremmen inte […]

Stötdämpare bak

Nej, den passar inte. Hålet för staven […]