Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Eirike93 skrev:Precis, men 960 e inte dum heller, men lite fläskläpp ja :P :lol:

Tackar!
Ja, det följer med kameran, jag orkade inte leta upp cd'n så jag laddade ner det och körde update via Canon själva :)

Nu är bilen besiktigad, fick tvåa på handbromsvajern - den funkar än dock!

...och den ligger på blocket!
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_96 ... 3.htm?ma=1
Precis, precis! :) 940 ser lite mera ruffig och arbetshästaktig ut än 960 som ju verkligen ser glidare ut! En av de snyggaste bilarna enligt mig :D
Okej! Härligt! Hoppas den blir såld nu då! :) Kikade igenom annonsen och noterade "*Ny jordkabel under insuget". Den där eländiga jordkabeln som kostade 2500 har jag för mig :P :twisted:
david70 skrev:Precis, precis! :) 940 ser lite mera ruffig och arbetshästaktig ut än 960 som ju verkligen ser glidare ut! En av de snyggaste bilarna enligt mig :D
Okej! Härligt! Hoppas den blir såld nu då! :) Kikade igenom annonsen och noterade "*Ny jordkabel under insuget". Den där eländiga jordkabeln som kostade 2500 har jag för mig :P :twisted:
Min uppfattning också, men visst finns det snyggare :P

Ja, jag också, flytt om en vecka...
Thats the one, dyr jäkel :evil: :lol:
Eirike93 skrev:Min uppfattning också, men visst finns det snyggare :P

Ja, jag också, flytt om en vecka...
Thats the one, dyr jäkel :evil: :lol:
Precis :) Fast kanske inte någon annan som har 960:ns charm känns det som på något vis 8)
Hehe ja, jag tänkte att det var den jordkabeln under insuget :P Oj!, en vecka redan! Då får vi hålla tummarna! :)
Ser riktigt fräsch ut! :D Tror osse att du hade kunnat få 25 för den med tanka på de flesta 960 börjar se lite slitna ut :/ Men kan förstå om du ska flytta och skit. Du ska inte ta mä den och regga den på irland ist? :twisted: :wink:
Kompe skrev:Ser riktigt fräsch ut! :D Tror osse att du hade kunnat få 25 för den med tanka på de flesta 960 börjar se lite slitna ut :/ Men kan förstå om du ska flytta och skit. Du ska inte ta mä den och regga den på irland ist? :twisted: :wink:
Tack :D
Som alla bilar med 17 år på nacken så har den sina skavanker, lite rost vid skärmkanterna, klarlacksläpp på tak o.dyl, men den är inte något vrak :-DD

Hm...Irland ska jag inte flytta till, dock blir jag östkustbo och kommer tillbringa 4 år i Kalmar :P
Klart du måste ha en 965 i Kalmar! :-DD Det var väl där dom byggde lyx-volvo'sarna om inte jag är felinformerad ;-// haha måste läst fel nånstans tyckte det stod att du skulle flytta dit.. :roll: :wink:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)