Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Idag kom Brainy förbi med mina nya (begagnade) svarta backspegelkåpor som har hittade billigt i Västerås! :) Tack för det!

Meckade av de vita med ett fiskben.. lyckades bryta av en liten pigg på en av dem.. och såg att den piggen var avbruten även på de jag köpt.. De satt på ordentligt ändå. Dåligt konstruktion när det är så lätt att bryta av. :(

Lägger upp lite nya bilder imorrn när jag får några kort på bilen i dagsljus.. Mobilbilderna blev så dassiga.
Användarvisningsbild
av Brainy
Dålig konstruktion? Gick väl inte sönder något på den sidan som jag lossade? ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Du väntade ju på att jag slet av min så du såg på vilket håll konstruktionen var dålig! :D

Skulle precis ut och fota lite men nu öser det ner rejält! Någon bara öppnade en kran från himlen!
Användarvisningsbild
av grillchips
Varje gång man ser att det är nya inlägg så tror man att bilder ska finnas, men icke! ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Förlåt! Jag ska bättra mig..men här kommer ett batteri med bilder!

Först lite från igår och de dassiga mobilbilderna:

Brainy levererar!
Bild

Bort med de gamla: Bild

Vilket resulterade i den trasiga plastbiten.. bah..
Bild

Och såhär blev det.. med trist mobilbild:
Bild

Åsså dagens lite bättre bild:
Bild

Jag är nöjd! Tycker det gav en fin kontrast mot den vita bilen.

Och för att ni ska kunna jämföra.. så här såg det ut med de vita:
Bild

Nu hoppas jag att Grillchips hunger på bilder är stillad för en liten stund! :)
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av grillchips
Hungrig är jag fortfarande, väntar på att grillen ska bli varm nog att slänga på en stek. ;)
Det är detaljerna som gör det, helt klart rätt val! Riktigt snyggt avbrott i det vita.
Användarvisningsbild
av joel80
Åh.. har jag startat en modegrej? Spännande.. kan jag få royalties på det här? Eller kanske kränga eltejp?
Användarvisningsbild
av Micce1980
Kul med förnyelse men vita eller silvriga är nog snyggare i mina ögon, silvriga då du har silvriga detaljer i fronten.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag tyckte att silver kändes så vanligt.. och ville ha större kontrast mot det vita.

Men det hindrar kanske inte att jag om nått år ändrar mig och byter.. Eller drar några varv med silvertejp! :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33

Det visade sig att denna enhet och många and[…]

Samma på min XC60 2016, kom i år. Sk&a[…]

Ventilationsgaller V90-18

Jag tror det är del 1 och 29 nuså,[…]

Tack för tipset. Det får vara nog f&oum[…]