Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ymmot
Såg på polestar hemsida att de släppt program varor till my 13 bilarna.
Så nu får man nog ta sig till volvo o ladda in tror jag.
Användarvisningsbild
av joel80
Men inte till D3... Med samma motor som till D4 borde det inte vara svårt. Men gissar att dom inte kommer med det.. :(
av peterpop
Perfekt. Nån som vet om priserna på polestars sida är fasta eller kan skifta mellan olika ställen?
Användarvisningsbild
av MartinS
peterpop skrev:Perfekt. Nån som vet om priserna på polestars sida är fasta eller kan skifta mellan olika ställen?
Dom är relativt fasta, som jag förstått det får verkstaden bara en knapp tusenlapp av kostnaden.
av AndS
MartinS skrev:
peterpop skrev:Perfekt. Nån som vet om priserna på polestars sida är fasta eller kan skifta mellan olika ställen?
Dom är relativt fasta, som jag förstått det får verkstaden bara en knapp tusenlapp av kostnaden.
Är väl inte illa för att koppla in bilen och ladda in lite programvara, mera gör man ju inte och sedan överlämna ett intyg för att kunna för att kunna kunna typa om bilen och ta betalt. :wink:
av ansjo
Äntligen, skickade precis en förfrågan när de hinner göra det :)!
av einlajo
Var hittade ni denna info?
Antingen är jag blind eller så har de dolt det väl på hemsidan.

Mvh
Lars
av NorskDrive
Har ventet på at Poøestar skulle komme med trim til D4, men ble litt skuffende over hva de kom med.
Hadde jeg hatt en D3 med 2.0 liter motor så hadde jeg jo fått 225hk/460 nm mot 215hk/440 i D4... :(

Bestillte hos Rica tidligere i sommer,245 hk/520 nm men de kan jo ikke levere uten at man kjører bil 70-80 mil ned til de i sør-norge eller sender styreenhet i posten...

Men hvorfor tar de ikke ut mere en 440 nm? Er det fortsatt girkassen som er begrensningen?

Og er en D5 mye sprekere enn en D4?
Extremt svårstartad s70 2.4T

Om där är felkoder på motorn s&ari[…]

Jag provsatt också Mazdan, 180cm lång […]

Körde den genom biltvätten. Blev vä[…]

Hej jag har en 444-53 med B18 o M40 låda - g[…]