Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rikrd
grillchips skrev:Ah, nytt handtag med spärrad text? :D
Jajjemen! Det var ju riktigt simpelt att byta! Hade ju tjuvkikat i din tråd, så va kanske därför? ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahaha! ;)
Ja, busenkelt. Mycket på bilen är nästan läskigt lätt att ta loss, har numera inga större problem med att betala min garageavgift här hemma. :D
Användarvisningsbild
av rikrd
Det förstår jag! ;) Dock blir det ju lite svårare när bilen är låst, dels får man ju ställa sig i en minst sagt obekväm ställning om man inte öppnar luckan, när man skruvar bort handtaget och dels kanske man ha ett larm på bilen. :)

Nåja, ska se till att få upp lite före- och -efterbilder snart och även lite bilder på interiören som begärt! ;)
Användarvisningsbild
av rikrd
Sådär då är "nya" grillen på plats.. Skippade att ta några bilder under arbetets gång eftersom grillchips så bra beskrivit hela processen precis i sin garage-tråd! Tack till grillchips som stått ut med alla mina frågor. ;)

Ser lite trevligare ut!
Bild

Här är även en bild på nya bakluckehandtaget.
Bild

Nu har man en MY05 förklädd till MY11(?) :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Det blev ju toppen det där! :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja jag tycker det med, tillbringade nog en halvtimme effektiv tid med att få loss aset. Ville ju inte sabba nåt. :)
Användarvisningsbild
av rikrd
Ja det var nog ungefär lika för mig med. ;) Har plockat bort en del grillar på V70n och på V50 pre facelift och det var betydligt enklare, då grillen på dessa är i ett enda stycke eller vad man ska säga? :)
Användarvisningsbild
av MartinB82
rikrd skrev:Sådär då är "nya" grillen på plats.. Skippade att ta några bilder under arbetets gång eftersom grillchips så bra beskrivit hela processen precis i sin garage-tråd! Tack till grillchips som stått ut med alla mina frågor. ;)

Ser lite trevligare ut!
Bild

Här är även en bild på nya bakluckehandtaget.
Bild

Nu har man en MY05 förklädd till MY11(?) :)
Riktigt tjusigt. Gör så mycket att få på det nya emblemet.

Ja det där med att borra är inte helt ri[…]

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]