- tor 18 jul 2013, 22:02
Hehe, fick mecka lite med fästen. Men det gick till slut. Men ska justera lite så det sitter mer rakt. Okej ska testa ladda upp bilder.
Moderator: Moderatorer
Joel93 skrev:Hej!Svar: Kanske... Jag hade en strömställare (begangnad) som kom från en My 2011 och har en 2011 men Volvo fick inte det att fungera som det var tänkt, fick köpa en ny lsm för ~800kr och då hoppade allt igång på en gång... vill du kan jag kolla om jag har den lsm'en kvar?
Om jag har fattat detta rätt, så kan jag köpa en strömställare med (A) på, byta till varselljusen och åka in och programmera om?
Jag har en v50 2011 utan ABL, med Bi-xenon
Mini_ice skrev:Joel93 skrev:Hej!Svar: Kanske... Jag hade en strömställare (begangnad) som kom från en My 2011 och har en 2011 men Volvo fick inte det att fungera som det var tänkt, fick köpa en ny lsm för ~800kr och då hoppade allt igång på en gång... vill du kan jag kolla om jag har den lsm'en kvar?
Om jag har fattat detta rätt, så kan jag köpa en strömställare med (A) på, byta till varselljusen och åka in och programmera om?
Lsm = ljusströmställaren..
Joel93 skrev:Som jag skrev, kanske... själva ljusvredet fungerade för mig, men inte auto funktionen, alltså att den sol känner hur ljust det är och väljer, drl eller ordinarie halvljus..Mini_ice skrev:Joel93 skrev:Hej!Svar: Kanske... Jag hade en strömställare (begangnad) som kom från en My 2011 och har en 2011 men Volvo fick inte det att fungera som det var tänkt, fick köpa en ny lsm för ~800kr och då hoppade allt igång på en gång... vill du kan jag kolla om jag har den lsm'en kvar?
Lsm = ljusströmställaren..
Så det räcker inte med att köpa en beg och sedan programmera, eller måste jag köpa en helt ny?
http://www.bildelsbasen.se/67-W1028066.html