NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Sedärja, då ber jag om ursäkt för mitt felaktiga uttalande då. ;)
av Joel93
Hej!
Om jag har fattat detta rätt, så kan jag köpa en strömställare med (A) på, byta till varselljusen och åka in och programmera om?
Jag har en v50 2011 utan ABL, med Bi-xenon
Joel93 skrev:Hej!
Om jag har fattat detta rätt, så kan jag köpa en strömställare med (A) på, byta till varselljusen och åka in och programmera om?
Svar: Kanske... Jag hade en strömställare (begangnad) som kom från en My 2011 och har en 2011 men Volvo fick inte det att fungera som det var tänkt, fick köpa en ny lsm för ~800kr och då hoppade allt igång på en gång... vill du kan jag kolla om jag har den lsm'en kvar?

Lsm = ljusströmställaren..
av Joel93
Mini_ice skrev:
Svar: Kanske... Jag hade en strömställare (begangnad) som kom från en My 2011 och har en 2011 men Volvo fick inte det att fungera som det var tänkt, fick köpa en ny lsm för ~800kr och då hoppade allt igång på en gång... vill du kan jag kolla om jag har den lsm'en kvar?

Så det räcker inte med att köpa en beg och sedan programmera, eller måste jag köpa en helt ny?

http://www.bildelsbasen.se/67-W1028066.html
Joel93 skrev:
Mini_ice skrev:

Så det räcker inte med att köpa en beg och sedan programmera, eller måste jag köpa en helt ny?

http://www.bildelsbasen.se/67-W1028066.html
Som jag skrev, kanske... själva ljusvredet fungerade för mig, men inte auto funktionen, alltså att den sol känner hur ljust det är och väljer, drl eller ordinarie halvljus..
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Jag tänkte byta ut tänddelar på mi[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]