Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
andreas_lofgren skrev:Smakar nästan taxispec på bilen (de vill inte ha xenon exempelvis) men motorn och lådan är helt fel för det. Spännande specning är det som sagt.

Utrustning är så personligt att man ska akta sig för att påpeka vad som är nödvändigt eller inte kan jag tycka.
Det håller jag med om, precis som med motor och låda.

Kan inte se att det skulle vara mer fel att välja en T4 än en D2... Båda ordentligt slöa men med bra totalekonomi.
PH
av jpennerb
simonhalmstad skrev:Det kanske va någon som inte gillade kromdetaljer som beställde den. :lol:
När får man kromdetaljerna runt rutor? Själv avskyr jag krom samt silverrails på summumpaketet är hemskt!
av Lövet
Momentum ger efter MY2010 kromade lister runt rutorna med svarta rails. Med Summum får du kromat på båda. Innan MY2010 var momentum svart+svart. Mycket snyggare enligt min mening.
av swemax
Kul att se hur olika specar folk vill ha

Själv skulle jag betala extra för att slippa taklucka

Gillar heller inte skinn

Volvos gamla sport halvläder var min favoritstol
av perhall
Klart kul när folk specar olika! Men det är väldigt ovanligt med så här "udda" specar i Sverige. De flesta väljer ju ungefär samma... i Tyskland finns det hur mycket märkliga specar som helst. Och där kostar silverrailsen EUR 590 extra...
PH
Oljebyte motor Volvo 240 B230E

Med andra ord aldrig. Har skrivit flera gå[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Va de heter det fick jag nog reda på fö[…]

V90 läggs ner.

Angående elbil ovan: Detta är missvisan[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Tack Xanthopteryx. Jag bor 80mil norrut frå[…]