- tis 09 jul 2013, 15:33
Kamera med montering her i Norge, koster ca 14 000 kr før rabatt, bestilte kamerasatsen i dag, og måtte betale 7200 for den inkl 15 % rabatt
Så tenker jeg at jeg muligens får montert kameraet i Sverige, om jeg finner noen volvo verksteder med mulighet, men tenker også å gjøre dette selv
Største faren er jo egentlig å ødelegge deksel og klips
Det med servoen er jeg glad for å høre, da jeg syntes den V70en jeg lånte var veldig god på rattet, og hadde strengt tatt ikke behovet for selv justere tyngden
apersson850 skrev:Backkamera inklusive montering kostade knappt 10000 kronor när jag köpte min XC70 för två år sedan.takk for svar.
Det är lite bökigt för det ska förläggas en videokabel hela vägen genom bilen upp bakom displayen i instrumentpanelen, och så ska mittkonsollen demonteras för att få i knappen som det står CAM på. Nöjer man sig med svart blindknapp blir det enklare.
Håltagningen i bakluckan är inte så farlig, för luckan är i plast.
Kamera med montering her i Norge, koster ca 14 000 kr før rabatt, bestilte kamerasatsen i dag, og måtte betale 7200 for den inkl 15 % rabatt
Så tenker jeg at jeg muligens får montert kameraet i Sverige, om jeg finner noen volvo verksteder med mulighet, men tenker også å gjøre dette selv
Største faren er jo egentlig å ødelegge deksel og klips
Det med servoen er jeg glad for å høre, da jeg syntes den V70en jeg lånte var veldig god på rattet, og hadde strengt tatt ikke behovet for selv justere tyngden