Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hört att man ska kunna förhoppningsvis snart kunna välja färg på lacken när man beställer bilen. Är så otroligt less på alla gråa och silverbilar och vill ha något som lyser och gör en glad, förstår inte hur de kunde ta bort enda färgen jag vill ha Hellow Yellow som fanns på C30. Jag kommer i alla fall inte köpa någon bil innan det går att välja själv. Någon som vet när man kan börja göra det ?
Nu är jag nog morrontrött men färgen på lacken beställer du väl när du lägger beställning på bilen?

Har du beställt bilen men inte valt en färg?
aaahhh du menar så :)

Väljer man R-design kan man få Rebel blå.
Annars har jag ingen aning om dom har någon tanke att släppa fler lackfärer.
Jag kommer att köpa en volvo v40 men om det blir 2014 eller 2015 vet jag inte men jag tycker inte om någon färg som finns när de tagit bort Hello Yellow, skulle även kunna tänka mig någon grön lysande färg.
Men i värsta fall ska jag folliera bilen i någon lysande snygg färg
Jag gillar Volvon invändigt och med alla finesser som finns och det som gör att jag kommer köpa en volvo v40 den digitaliserade hastighetsmätaren i rött är bara så snygg men jag vill även ha en bil som jag blir glad bara jag ser och då blir det en lysande färg och svartaktiga fälgar
Sedan om volvo kunde få bort dom otroligt fula baklysena så skulle jag vara glad i alla fall :D
Baklysena är nog en av de detaljer jag gillar mest med min V40.
Avuriel skrev:Baklysena är nog en av de detaljer jag gillar mest med min V40.
Håller med! Bakljusen är som små skulpturer i sig. Väldigt karaktäristiska för Volvo, snyggast på XC60 med den tunna vackra ljuslinjen inuti.
Vackert.

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]