Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
OK. Samma tanke som det var om man monterade GPS i en gammal 850, med andra ord. Jag har inte haft fast monterade GPS förrän i min 2012, så jag har inte sett det här i någon av mina bilar.
Användarvisningsbild
av MartinS
Japp, DVD i bagaget hängde med ända fram till MY2011. Fungerar ju helt ok så länge man inte passerar "skivgränser" allt för ofta. Själv byter jag skiva en gång om året så det känns inte så ansträngande :)

/Martin
Användarvisningsbild
av MartinS
Nu säger navtech att 2013.1 finns för mmm2 också.
av JE Jr
Yes!
Jag var in till min återförsäljare o frågade idag, och de hade kommit. Men det verkade som de var restnoterade på huvudlagret just nu. Huvudlagret skulle dock få in i flera omgångar under de närmsta veckorna.
av 9070
Nån som kan förklara hur det funkar med dessa skivor. Du sätter in dem och de sparas sedan på något sätt i systemet eller sitter skivan kvar hela tiden? Jag var nämligen bak och tryckte på alla knappar för att få ut skivan, men ingen skiva kom ut. Navigationen funkar som det ska.
Om jag då köper nya skivor från Volvo, är de då låsta till min bil?? Eller kan jag låna från någon annan och sätta in i min bil och tanka över senaste kartorna och sedan återlämna skivorna till personen jag lånat ifrån.
Har ju sett att de säljer skivor på skroten, är det nån idé att man ens funderar på att köpa därifrån isf?

Tacksam för all hjälp (från en som har kartor från 2008)
Användarvisningsbild
av MartinS
9070, det sitter en skiva bak i dvd spelaren, har du dragit reglaget från 'låset' och sedan tryckt eject?

Om du uppgraderar ett par år kommer du blir mycket nöjd, du får 3d vy och även fartkameravarning.

/Martin
Oljebyte motor Volvo 240 B230E

Med andra ord aldrig. Har skrivit flera gå[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Va de heter det fick jag nog reda på fö[…]

V90 läggs ner.

Angående elbil ovan: Detta är missvisan[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Tack Xanthopteryx. Jag bor 80mil norrut frå[…]