- tor 27 jun 2013, 22:24
Hej har en Volvo V70 d5 06:A som ibland inte startar. Problemet är det att min bil startar perfekt när jag ska åka iväg kommer fram till destinationen parkerar och låser bilen, bilen står på parkering några timmar, låser upp bilen sätter mig vid ratten och bilen tokvägrar att starta, start motor går runt fint och bra effekt på batteri. provar att göra åtskilliga startförsök med samma resultat :( fick dock tipset att ta ur nyckel i 15-20 sekunder och då startar den med en gång. Har haft detta fel ett antal gånger nu. Har en ny nyckel till bil och även bytt antennring runt tändlåset för förra ägaren hadde liknande fel.
Har haft bilen inne på volvo för att kolla felkoder men det fanns inga registredade.
Finns det någon här i cyberrymden som har någon ide på vad det kan vara för fel eller har någon ide var jag kan börja felsöka eller har haft samma fel :?:
Vore tacksam för alla tips jag kan få.
Har haft bilen inne på volvo för att kolla felkoder men det fanns inga registredade.
Finns det någon här i cyberrymden som har någon ide på vad det kan vara för fel eller har någon ide var jag kan börja felsöka eller har haft samma fel :?:
Vore tacksam för alla tips jag kan få.
- By Sliff