Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lazy
Var själv inne på att byta till en ny Xc60 D4 men när jag såg den nya modellen så går det bort, gillar den inte alls tyvärr, blir att leta något annat.
av Lövet
Tittar man på försäljningspriser på FWD och AWD modeller på KVD (dvs faktiska försäljningar och inga gissningar eller försäljningsargument) så skulle inte jag vara rädd att köpa en framhjulsdriven med tanke på andrahandsvärdet...
av Petzzon
andreas_lofgren skrev:Tittar man på försäljningspriser på FWD och AWD modeller på KVD (dvs faktiska försäljningar och inga gissningar eller försäljningsargument) så skulle inte jag vara ett dugg rädd att köpa en framhjulsdriven med tanke på andrahandsvärdet...
Kan bara hålla med! Det är nästan alltid den minsta motorn med det enklaste paketet som är det bästa köpet ur ekonomisk synvinkel. Inte roligast givetvis.....
av vadfinns
Någon som har en åsikt om hur Hazelbrun skinn och ljust tak
ser ut i verkligheten? Står mellan det och grått med sportstolar
av vadfinns
Då var det beställt.. En D4 Summum bus-edi, lastpkt, klimatpkt, sportpkt summum med Fenrir 19", sportchassi, sportstolar.
Svartmet men där tvekas det, kanske blir vit.. Tycke?
av moonlander
Hämtade en svart XC60 med Hazelbrown sportstol och ljust tak igår. Tycker inte takfärg påverkar intrycket mer än att kupén blir ljusare än med svart tak. Komplettera sedan med träpanel så blir det riktigt snyggt. Kan samtidigt konstatera att 2014 är ett lyft jämfört med den 2013 jag körde tidigare. Hela bilen är "tightare" byggd, bättre ljuddämpning och "tjoff" i dörrarna.
av vadfinns
Har någon sett My14 svart och vit med summum live?
Tycker vit är fin men svart-mer är ju aldrig fel..
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jag hade valt Caspain blue dels för de är lite ovanligare och att den ser mera exklusiv ut gillar den färgen skarpt. :)
V60 T4 2012 Bränslelukt

Har en V60 T4 2012. Luktar bensin när motorn […]

Tack så mycket för svaren. Jag köp[…]

Okej. Ja jag får samma som dig , 0122 l&arin[…]

Ok tack, ska kolla detta.