NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
grillchips skrev:Kan inte AUX varit ett tillval till Performance-stereon medan det var standard till High Performance och upp? Det är så jag fattat det iallafall.
Tror också det. Märkligt ändå, ett auxuttag kostar ju i stort sett ingenting och borde väl höja intrycket av bilarna hyfsat mycket. Men det är kanske en annan diskussion.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, jag håller helt med om att det idag bör vara standard. USB också egentligen men kan på något märkligt vänster köpa att det är ett tillval. Finns ju eftermarknadsprylar (exempelvis GROM) att installera för både USB och AUX för hälften av vad Volvo tar för ena saken, men utförandet och handhavandet kring just GROM är inget som faller mig i smaken.

Lite mer on topic då:
Det är inte så att du har en rootad Nexus med custom ROM?
Spontant så SKA det gå att byta låt då rattknapparna fortfarande är kopplade till stereon och inte till telefonen eller dylikt om du förstår vad jag menar. Det är ju fortfarande samma enhet så att säga.
Prövat en annan mediaspelare i telefonen alternativt en annan telefon? Vet att det fanns en del problem med någon uppdatering Samsung skickade ut till Galaxy S2, tror inte bilen kände av telefonen alls då men det kom ganska omgående en fix till det.

Edit:
Och grattis till bilköpet, hoppas du blir nöjd!

Ja da, John. Har hatt problemer med at lyset for […]

En suv till som är värdelös inget k[…]

D4 VEA dricker olja

Okej, så jag kör på vanlig olja d[…]

Sportkatt, motorlampa lyser?

Använd rätt sorts katalysator.