Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hejsan börjar bli dax för att byta bromsbeläggen fram på min v70 2002 2,4 T uppskrämd till 350 hk på hjulen.. vill jag ha nått som funkar bra.. åker idag med Ebc Greenstuff som faktiskt fungerar rätt okej måste jag säga.. men nån som har nå annat att rekomendera ?? vill ju dessutom ha nå belägg som inte dammar så himla jätte mkt :)
knussin skrev:Hejsan börjar bli dax för att byta bromsbeläggen fram på min v70 2002 2,4 T uppskrämd till 350 hk på hjulen.. vill jag ha nått som funkar bra.. åker idag med Ebc Greenstuff som faktiskt fungerar rätt okej måste jag säga.. men nån som har nå annat att rekomendera ?? vill ju dessutom ha nå belägg som inte dammar så himla jätte mkt :)
Kör du med orginal bromsok? annars kanske du kan börja byta till större för s,4T har väll inte samma som R modellen va? Sen tycker även jag att EBC är bra. Så ja kan inte komma med nått annat tyvärr

Fast det är ju sak samma vad bilen kostar n[…]

Låter som fel i ventilblocket i ABS-enheten.[…]

Kan tilllägga att min fortfarande fungerar me[…]

Volvo appen

Hade problem med klimatstart via app för n&ar[…]