Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hej,

Jag är ny på forumet och vill passa på att visa lite bilder på min V70 MY13.
Jag valde att beställa en MY13 precis innan MY14 kom ut. Jag tycker om R-Design paketet och har sneglat på detta ett tag, därför blev detta ett av tilläggen.

Bilen är en:

V70 II D4 S/S DE R-Design MY13:
Silver Metalic
Automat
Läder mörkgrå
R-Design
Hi-Tech pkt: High Performance Multimedia 7", Keyless Drive, Parkeringhjälp fram/bak, RTI, Sollucka, VOC med fjärrstart parkvärmare.
Hergårdsvagn pkt 2: Elmanövrerad baklucka, Elumvärmda spolarmunstycken, Eluttag 12V bak, Privatlåsning, Mörkt tonade rutor 5st, Laminerat glas runt om.
Reservhjul Tempaspare, Elinfällbara backspeglar, Automatiskt avbländande inre backspegel.

Bilen beställdes 12 april i år (troligen en bland de sista MY13) och hämtades ut 10 maj.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Jag gillar att fotografera och hoppas Ni gillar bilderna på bilen!

Mvh Per
Snyggt... vad använder du för kamera?
Själv har jag en Canon EOS 550.. men ibland orkar man inte ta med så då blir det mobilbilder. :)
joel80 skrev:Snyggt... vad använder du för kamera?
Själv har jag en Canon EOS 550.. men ibland orkar man inte ta med så då blir det mobilbilder. :)
Tack!
Jag använder en gammal trotjänare, en Nikon D300 och till bilderna ovan har jag använt Micro Nikkor 105mm 1:28G ED.

/Per
Första uppdateringen:

Solskydd med Home Link.

Art nr:
Soft Beige: 39814783
Quartz: 39814784

Kostnad: ca 2 200 kr inkl frakt från Tyskland (kostar ca 5 000kr att eftermontera hos Volvo i Sverige)

Bild
Nytt är alltid nytt!

Bild
Monterat och klart!

Detta tillbehör har jag tittat på länge och nu äntligen har jag det på plats!

/Per
Katapultstol, släppa ut olja och rök och målsökande raketer!!

Fast det vanligaste är helt vanliga garageportar.. Jag läste om någon som skulle försöka programmera in hemlarmet också.. vet inte hur det gick med det.
Verkstadshandbok

Har en s40 2004, söker verksdadshandbok p&ari[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]

Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]