Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Sober! Riktigt snyggt med taklucka till silvermetallic. Går det att se någon skillnad mellan Bright Silver jfrt med tidigare Silver metallic?
Användarvisningsbild
av philipsguy
Guligan skrev:Sober! Riktigt snyggt med taklucka till silvermetallic. Går det att se någon skillnad mellan Bright Silver jfrt med tidigare Silver metallic?
Om jag kan så ska jag ställa mig bredvid den gamla silver och ta ett kort. Jag tycker den drar nästan åt vitt i solljus. Snyggare än Electric silver om jag får tycka något.
Användarvisningsbild
av joel80
Grattis till nya bilen! Härlig känsla.. Jag har faktiskt lite av det kvar.. i allafall de gånger jag har nytvättad bil och gjort rent inne i den också.. Då känns den fortfarande nästan som nyuthämtad. :)

Är det nya sensus med spotify? Har du testat det? Hur funkar det isåfall?
Är det touchscreen?
Användarvisningsbild
av joel80
Ok.. ja det är kanske lite "första generationen" och det är tråkigt att betala mycket pengar för att vara försökskanin. :)

Men ingår inte spotify-stödet ändå? Jag fick för mig att det kunde man få i bilen även om man inte har Sensus touch...
Användarvisningsbild
av joel80
Jo, det gör ju jag också.. (Kan byta låtar nu efter att ha laddat ner den hackade versionen av Spotify till min Samsung Galaxy 3.) men vill framöver slippa använda mobilen för musik då jag använder den till t.ex Waze när jag kör.

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]