NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Zanders
Tjena!

Någon som vet vart/om det går att få tag på Ixion 2 fälgarna? (dem svarta r-design) och även spider (Classic)?
av Farbrorn
Dessa fälgar brukar vara tillsalu på blocket lite då och då.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, det beror ju på hur mycket du vill kosta på dig också. Vette tusan om någon av modellerna finns i replikor i dagsläget (första Ixion finns). Om du har spenderarbyxorna på så är det väl bara att knata in på valfri ÅF och be dom hosta fram en uppsättning. :)
Användarvisningsbild
av Zanders
grillchips skrev:Ja, det beror ju på hur mycket du vill kosta på dig också. Vette tusan om någon av modellerna finns i replikor i dagsläget (första Ixion finns). Om du har spenderarbyxorna på så är det väl bara att knata in på valfri ÅF och be dom hosta fram en uppsättning. :)
haha ja det är ju det :p är inte så jättesugen på att hosta upp runt 20 lax utan ett par replikor hade ju suttit fint! har kollat på blocket också Classic fälgarna försvinner ju på någon minut och jag har inte sett ixion II än ;/
av Assarsson
Jag är oxo lite sugen på spiderfälgarna.
Hittade en uppsättning nya på blocket i Västerås med vidhängande däck för några veckor sedan.
De ligger tydligen kvar...
15 lakan får mig dock att tycka att mina nuvarande spartacus-fälgar är riktigt ok.

// Martin
V60cc -20 halvljus funktionsfel

Internt glapp eller kabelbrott i strålkastar[…]

D5 (som i sammanhang om senaste 90-serien alltid &[…]

Hej Jag har en silverfärgad s90 från 20[…]

Hej. Jag behöver lite idéer om vad so[…]