Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Hoppsan! Tur att det gick såpass väl ändå!
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja det var ju en jävla tur. Köra på rådjur är fasen inget att leka med. Inte lika illa som att köra på en älg så klart, men tillräckligt för att mosa hela fronten om det vill sig illa.

Hur gick det med rådjuret då? Kutade det vidare eller? :roll:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja vi hade mycket tur. Rådjuret sprang iväg, men ringde 11414 och anmälde.
Dagen efter ringde en jägare och meddelade att de hittat rådjuret oskatt.
Användarvisningsbild
av grillchips
Skönt att höra, trevligt att få uppföljning sådär. :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nu har bilen varit inne på service (som ingick i köpet). Har även hämtat ut en ny grill jag beställt, så nu ska det snart bli lite facelift. :)

Sen fick jag ett fett stenskott i rutan så den är även inbokad för rutbyte. Är dock inte så ledsen för stenskottet. Är ju ganska trevligt med ny ruta också.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja, ny ruta är verkligen trevligt. Böt på min för inte så länge sedan, och jäklar vilken skillnad det blev :D Och då var det ändå inget "fel" på rutan, förutom en spricka utanför synfältet, utan den var väl normalsliten.
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Ja vi hade mycket tur. Rådjuret sprang iväg, men ringde 11414 och anmälde.
Dagen efter ringde en jägare och meddelade att de hittat rådjuret oskatt.
hmm hur visste de att det var exakt det rådjuret de såg eller stoppa de det i frysen :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Kunde de väl inte veta säkert men de hade hittat det innanför viltstängslet på ungefär samma ställe som vi körde på det.

Här kommer bilderna.
Före:

Bild

Efter:

Bild

För jobbet användes inte verktygslådan denna gången utan besticklådan

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5