Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Hehe, håller med om baklysena. Dom ser inte kloka ut![]()
Nu är allt beställt iaf, så snart blir det skruva hjullager. Ska bli intresant att se hur mycket som kommer jävlas
Nexus skrev:klart alla får ha det de tycker är snyggt. Äkta klarglas kostar flis men man vet ju att de alltid går sälja och inte förlora allt för mycket. :DJa alltså, jag tycker ju inte klarglas är fula på något sätt - tvärtom. Dom ser jäkligt bra ut och jag skulle inte alls grina över om man köpt dom istället.
Jag kom rätt billigt undan på mina klarglas då man är stammis på volvo och får bra rabatt. Ringde häromdagen och fråga om färgcod och hon på reservdeler sluta nästan aldrig prata, de börjar bli vana med mina udda beställningar som ger de huvudkli :lol:
AnkaN7893 skrev:Se till att ha Torx hylsa 14 och 16, jag hade bara 14 och mina nya va skruv va storlek. Torx 16
Lucif3r skrev:Tror en vanlig hylsa i strl. 12 passade rätt på torx 16 eller om det va strl. 13 Inte optimalt men den glappade inte och förstörde ej skruvhuvudet, kunde inte fixa en annan hylsa heller så fick ta vad jag hadeAnkaN7893 skrev:Se till att ha Torx hylsa 14 och 16, jag hade bara 14 och mina nya va skruv va storlek. Torx 16
Awww crap... köpte bara E14 >_>. Hoppas det räcker :roll:
Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]
God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]
Hur har det gått för dig?