Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av AnkaN7893
Hej.

stog och kollade på bilen igår insåg att den såg förjävla rolig ut med fälgarns som satt på

Har 16tum orginal R fälgar med 205/55R16 däck. Bilen ser rätt kul ut då den dels har sportchassie och lägre än vad en vanlig v70 är och har dom små fjuttiga fälgarna.

Funderar på byta upp sig till 18 tum men isåfall vilka?

Tips
av AnkaN7893
Jo visst är dom det, men ja har ett tag på mig att bestämma då det sitter nästan nya sommardäck på nu

Tror jag har nått comet liknande som vinterfälgar.. Gråa men dom är 16 tum ochså

Jag tror färgen heter 417.
av AnkaN7893
Lucif3r skrev:comet finnss även som 16", men heter då istället meteor. tror bara dom finns som ljusa också och inte titangråa.
Mycket möjligt att det är dom jag har. Men när jag tänker efter på vinterdäcken behöer 1-2 bytas vilket på en awd blir alla... Men det är ju ett bra tag kvar:)
Användarvisningsbild
av kristianmann
Lucif3r skrev:comet finnss även som 16", men heter då istället meteor. tror bara dom finns som ljusa också och inte titangråa.
Finns ochså som titangrå. Mener at JB har en sats nya på bildelsbasen til 4000 SEK. :D

Mvh,
Kristian
av AnkaN7893
Jag har legat lite på latsidan när det gäller bilen och uppdatera!

Fått hem dioderna för ett bra tag sedan bara inte orkat göra något. Har även lagat AC!
Fick iallafall för mig idag att börja med dioderna
Handsfacket!
Bild
Bild

Kåpan som är under ratten så är 3 + orginal belysnig för dörröppning och 2 är tända under färd!
Bild
Bild

Sen tog fästringarna slut så får fortsätta när jag köpt mer ! skall försöka fixa elysningen i dörrarna på måndag eller tisdag!

Mvh AnkaN
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
Bilen ryker från motorn

Hej. Skulle starta bilen nu vid lunch och så[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Jag kollat upp en del. Original så tar Volvo[…]