Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Oh.. vänta nu.. Det kanske inte var X6an.. även om jag tycker den har för stora hjul för sitt eget bästa.. :)
Den här rullade också förbi mig:
Bild
Chrysler 300C. En ganska ful skapelse även med normala hjul tycker jag.
av Hertsh
crumpets skrev:De existerar parallellt.
Nej Chrysler 300 säljs inte längre. Det är Lancia Thema som gäller numera och inget säljs längre. Lancia har tydligen inte samma attityd, trots att det är samma (t.om en bättre bil) som ser likadan ut.
Det stämmer inte.
EDIT: Förutom på marknader som chryslerkoncernen inte värderar särskilt högt. Alltså EU till viss del eller fullständigt. Men 300C är fortfarande 300C, och byggs och säljs som detta i USA m.fl. länder. Det är som sagt bara marknader som de föraktar och tror är idioter som den lätt rebadgade "lancian" hamnar på.
Hertsh skrev: Nej Chrysler 300 säljs inte längre. Det är Lancia Thema som gäller numera och inget säljs längre. Lancia har tydligen inte samma attityd, trots att det är samma (t.om en bättre bil) som ser likadan ut.
Ja det har gått utför i utvecklingen, på 80-talet fanns den med Ferrari V8 :shock: och samma kaross som Saab 9000. Jag menar förstås Lancia Thema, tänk FWD, inget anti-spinn och 8 cylindrar med 32 ventiler samt motor tillverkad av Ferrari.
Suck :(

Bild

För en liten stund så dippade även varvmätaren ner på noll trots att bilen uppenbart hade tomgång. Har haft problem med mätarinstrumentet tidigare, något är väldigt skumt... Meddelandet har slocknat nu.

Ringde service 3.0 ;) som felsökt tidigare när soppamätaren dött. Låter lite som att nästa steg är att byta mätarinstrumentet.

Nåväl, en fälgbild piggar iaf upp mig :)
Bild
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 59

Kört 15 mil med Liquid molly injection cleane[…]

Luktar avgaser i kupen

Har du bränslevärmare?

2020 XC60 T8 Polestar Engineered Är de[…]