- lör 16 dec 2006, 22:12
Hejsan ni där ute.. det är så att jag har ett problem med min förardörr på min volvo 740 gl 87, problemet är det att förardörren inte går att öppna utifrån det går att låsa upp och och öppna dörren inifrån och så, men nu undrar jag om det är nån här som kan veta vad det är som är fel? jag har plockat dörrpanelen idag men kunde inte komma fram till nåt som kan orsaka felet, jag tänkte att det kanske satt nån stålpinne som går mellan handtag och lås men jag kunde inte se nåt det var lite mörkt, så nu undrar jag om det är nån här som kanske vet vad felet kan vara? om det är handtaget eller låset som gått sönder, men i och med att det går att låsa dörren utan problem och det andra, så jag tror att felet sitter i handtaget har jag rätt? är det nåt man kan göra för att fixa det eller är det till att åka till skroten och köpa ett handtag?
Skulle bi väldigt glad över ett svar snarast. då det är besiktning nästa vecka och då måste ju dörrarna gå att öppna både utifrån och inifrån..
Skulle bi väldigt glad över ett svar snarast. då det är besiktning nästa vecka och då måste ju dörrarna gå att öppna både utifrån och inifrån..
- By Bio70