Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kollat på en MY10 där jag nu inser säljaren bara skrivet cd stereo och telefon med bluetooth.

Visst har alla MY10 Summums HIgh performance med AUX/USB om har telefon med bluetooth?
Blir lite rädd nu om det kan vara "bara" performance...

Orkar inte ringa igen om bara detta... ni har säkert snabbare svar :-)
Min erfarenhet är att stereon aldrig uppgraderas i och med momentum eller summum. Det ligger i olika paket, eller att man lägger till det separat.

Och hur konstigt det än kan verka så finns det dom som inte väljer annat än basversionen.

Mitt råd är att fråga säljaren. :)
De visste inte själva...

Bad dem kolla om det stod High performance men de såg bara en bil i stereons display.
Då är det bara en "standardstereo" eller hur ?
AUX/USB finns väl i alla fall?

skit, tusen tankar i huvudet nu då det är en bit att köra för att se bilen. Måste jag avgöra om vi kan acceptera det när vi är vana vid en HU803 som sitter i dagens bil ?:-/
Jag har gått från HU803 (Dynaudio) med subwoofer till dagens Premium Sound med subwoofer och tycker det bleknar i jämförelse... Så sätt inget större hopp till Performance stereon... :roll:
Nä det är bara Performance med Aux ingång som är std. Det andra var option MY10.
Tyvärr
Privatköp så ej tillgång till Vida som väl är butiks/verkstadens verktyg.

Surt, det lär ju vara Performance. Hur kunde jag missa detta! Nu får jag grubbla över natten om jag kan leva med detta i några år...

Tack för svaren!
Volvo car UX

Låter trevligt. Tycker nuvarande Google-gr&a[…]

@Micce1980 , Ja jag hann skifta ett hjul innan li[…]

Jag har för mig att du kan köpa den fr&a[…]

Enklaste är förmodligen att ringa till s[…]