Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

FiddeUBC skrev:Hämtade min bil idag och jag har inte fått det att sjunka in riktigt ännu.
Jobbat natt hela veckan och är skittrött, men hämta bil ska man väl orka med :mrgreen:

Om någon nu från volvo ser detta och grämer sig över hur bilen levereras till mig som kund så är det jag själv som har begärt att få bilen levererad orörd med plast på.
Jag kan säga som så att blickarna var enormt många när jag körde från volvo och hem. Var lite orolig ett tag att bli stoppad av polisen.

Imorron åker 19tumsfälgarna på och takspoilern.
Införskaffade även alupedaler bgagerumsmatta samt lite emblem, mer får ni se här i tråden längre fram.

Pictures.....
Önskar att jag hade valt att få åtmintone interiören "orörd" (inplastad) hade känts roligare att själv få packa upp... :mrgreen:
...å andra sidan önskar jag att jag hade beställt V40 CC också men den fanns ju inte när jag beställde min...
compaq skrev:Japp då har nya vagnen kommit. http://www1.garaget.org/archive/54/5311 ... 113040.jpg

Mycket snygg! Gillar dessa fälgarna bättre än de som ligger högre upp i tråden. Tycker annars inte att svart färg gör sig på nya V40 då alla detaljer försvinner, t ex runt spegelkåpor och runt/i strålkastarna.
ÄNTLIGEN!
Blien hämtades ikväll. Tog mer än två timmar att fixa rubbet, dvs få en snabb genomgång, ägarbyte på inbytet samt betala kalaset. Här en första bild på "pärlan" :D

Bild
Senast redigerad av 1 spaceuser, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]

Hej, kul att jag hamnade i din tråd, inte […]

Som jag har förstått det så m&ar[…]